اس ام اس جدید

شنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۴، ۰۸:۱۵ ب.ظ

اس ام اس فلسفی جدید مخصوص آذر ماه 94


این چهـــار پند رو در زندگیت به کار ببر و فراموششون نکن :

الماس از تراش ،

انسان از تلاش ، می درخشد

صادق باش هنگامی که فقیری

ساده باش وقتی که ثروتمندی

مودب باش وقتی که قدرتمندی

و سکوت کن هنگامی که عصبانی هستی ...


::...:: اس ام اس فلسفی ::...::


عجب دنیاییست !

در کله پزی ها هم زبان از مغز گرانتر است !

درست مثل جامعه که چرب زبانها از عاقلان ارزشمندترند !

من و دنیا ..

همدیگر را رنگ میکنیم ،

من با مداد سیاه، دنیا با مداد سفید ! . .

من . .

روزهای اونو ! . .

اون . .

موهای منو ! . .
 

" احمد شاملو "

::...:: اس ام اس فلسفی ::...::

میلیون ها درخت در جهان به طور اتفاقی توسط موش ها و

سنجاب هایی کاشته شدندکه دانه هایی را مدفون کردند و

سپس جای مخفی آن را فراموش کردند.

خوبی کن و فراموش کن...

روزی رشد خواهد کرد...

 ::...:: اس ام اس فلسفی ::...::


 از عقابی پرسیدند:

آیا ترس به زمین افتادن را نداری؟

عقاب لبخند زد و گفت :

من انسان نیستم که با کمی به بلندی رفتن تکبر کنم!

من در اوج بلندی نگاهم همیشه به زمین است ...

::...:: اس ام اس فلسفی ::...::

تقریبا همه ی مردم بخشی از عمرشان را

در تلاش برای نشان دادن ویژگی هایی که ندارند

تلف می کنند !

::...:: اس ام اس فلسفی ::...::

اینجا سرزمین واژه های وارونه است:

جایی که گنج, "جـــــنگ" می شود

درمان, "نامــــــــــــــــــــرد" می شود

قهقه , "هــــــق هــــــق" می شود

اما دزد همان "دزد" است

… درد همان "درد"

و گـــــــــــــرگ همان گــــــــــــــــــرگ…

::...:: اس ام اس فلسفی ::...::


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی